Günaydın herkese 🌹 3 yaşında bi oğlum var bu sene veya seneye tam emin değilim ama önerebileceğiniz çok iyi çok beğendim dediğiniz iyi ki bu okula göndermişim dediğiniz kreş var mı acaba?
Bi de tam gün mü önerirsiniz yarım gün mü ? Açıkçası sonradan okuldan sıkılmasından korkuyorum