Kızımı kreşe verdim giderken iyi ama kendinden önce gidenler olunca ağlıyormuş. Aslında o saate kadar iyi. Bir de hastalandı 1 haftadır gitmiyo. Şimdi ağlıyo gitmiycem diye. Ne yapıcamı şaşırdım ya nolur bi akıl verin. Bu arada 4 yaşında bu saate kadar annem baktı