seyma10 Gorsel ekleyemedim kombinin ekraninda cesme resmi var ve de 25 derece yaziyor bu kac zamandir boyle neden oldugunu bilen var mi arkadaşlar
seyma10 kolonyalimendil su sicakligi evet de hep oyle ekranda suyu kullanmasak da petekleri actim ısınmıyor
kolonyalimendil seyma10 servisi bi arayın isterseniz yanlış bişeyler yapmış olabilir misiniz. Ben kombiyi açmadım daha ama sıcak suyuda petekleride aynı anda kullanabiliyorum kışın