meltemtrkl Ben artık bunu bilerek yaptıklarını düşünüyorum. Özellikle cocukllarini düşündüklerinden filan değil . Çalışma durumlari mümkün olmayan kişiler bunu yapıyor. Ya mesleği yok, ya eşi calismasina izin vermiyor, ya çocuğuna bakım verecek kişiyi bulamıyor. Çalışan annenin de burda moralini bozuyorlar. İnanın iyi niyetli değiller. Çok samimi söylüyorum l. Bakın çocuktan uzak kaldığınız o 2 3 5 8 neyse saat var ya ordan dönünce çocuğunuzu daha çok tolere edebiliyor, çocuğunuzla daha verimli vakit geçirebiliyorsunuz. Ekonomik olarak hem özgürlüğünüzü elinizde tutuyor, hem çocuğunuza çok çok daha güzel bir gelecek planlayabiliyorsunuz. Kötü yorumlara gözlerinizi kapatın. Gerçekten hiç iyi niyetli değiller
Bakın geçerli sebepleri bile yok .