mrsfly kızım için hem astronot tulum hem normal mont aliyorum kışları. Okulda, parkta astronot her zaman daha eaht oluyor, islanmiyor ve üşümüyor. Zaten tulum altına da yun veya polar içlik giyiyor ( kışın -10 - -20lerde olduğu icin). Kalin sicak Tayt ve normal Tayt ikisinide kullanıyoruz. Külotlu çorap bitek elbise veya etekle giyiyor.