babybee yani normal algısı açık diyelim üstün zeka beliritisi olacağını sanmıyorum. Oğlumda o aylardan beri sayılar, harfler,bitki,hayvan ve hayvan sesleri , araç ve araç sesleri herşeyi biliyor. Bunun ilgi ve alaka ile ilgili bir durum olduğunu düşünüyorum.
Mesela gorumcemin oğlu adın ne desen söyleyemez 4.5 yaşında ama algısı açık soyleneni anlıyor ilgisizlikten geri kalmış durumda.
Bizimkiler ise normal ilgilenilmis bir çocuk bazı şeyleri ayırt etmesi çok normal