aybala1 Kızlar kızım 4.5 aylık son bir haftadır özellikle ııılıyor sürekli keyfi yerinde sıkıntısı yok ıkınmıyorda ama sürekli ııııı diyor normal mi acaba ya endişe ettim doktora mı gitsem
ilenalemin aybala1 iyi de ne var bunda.benimki de sürekli boğazında hırıltı varmış gibi garip ses çıkarıyor.
OrdekYavrusu aybala1 keyfi yerindeyse ııı’lamayı öğrenmiştir, o yüzden sürekli yapıyordur. Sen bir de bağırmayı öğrendiğinde gör😄
funda94 aybala1 keyifli olduğundan yapıyordur, kendi çıkardığı ses hoşuna gidiyordur ondan tekrarlıyordur canım benim maşallah
aybala1 ilenalemin Annem çocuğun boğazımı ağrıyor acaba diye korkuttu da beni değişik sesler çıkarıyor kendi kendine konuşuyor gibi en çok ııııı lıyor ama.
curlymomms aybala1 normal, sesini tanıyor ve kendini ifade etmeye çalışıyor olabilir .. bu dönemde babıldama veya kelime olmadığı için aa eee ooo ıı ii sesleriyle kendilerini ifade etmeye çalışıyolar veya seslerini tanıyorlar 🥰