Günde toplam iki göğüsten 120 cc sütüm geliyor. Bir ara hastalandim ve 40. Im doldugunda ilaçlardan dolayi sütten kestim simdi biberondan dolayi meme reddi yaşıyoruz. Ayakta hoplaya zıplaya emzirmeye çalışıyorum. Sorum ise gunde toplam bu kadar az sütüm geliyorken emzirdigimde doyuyor mudur bebegim ? Gunde bir kac kez memeyi maksimum 15 dk aliyor. 3 aylik bebekleri olan anneler her emzirme süreniz ne kadar? Cevaplar icin şimdiden çok teşekkür ederim 🙇♀️