Bebeğim sekiz aylık. Bu ay kafasını sağa sola sallama başladı. İlk başta oyun yapıyor zannettik ama dozu artmaya başladı ve bu beni çok korkutuyor. Göz teması iyi, adına bakar, alkış öpücük atmasını bilir. Ama yine de insan acaba mı ki diyor. Yarın doktoruna götüreceğim ama sizlerden bu tarz bir şey yaşayan var mı acaba?