Kardelen42 Yeni doğum yaptım göğüs ucum çıkmıyor çok stres oldum ya bebeğimi besleyemiyorim önerinjz var mı nası cikaricam silikon meme ucu önerir misiniz
Fatmaervanur Kardelen42 sürekli emzirmeye çalış emdikçe oluşacak stres yapma emzirirken elinle alttan tut ağzına kahve rengi kısmı tamami girsin emdikçe oluşacak göğüs ucu felan kullanma ben kullanmadım zamanla oluşacak
Kavala_kurabis Kardelen42 enjektörun ucu ile her emzirmeden önce vakumla ve göğsünü bebeğine ver emdikçe kısa sürede çıkacaktır inşallah stres yapma kendine sağlıkla büyüt inşallah
Kereminannesiii Kardelen42 benimde öyleydi 2 ay silikon uç kullandım. Sonrasında hem biraz çıkmış oldu hem de oğlum büyüdüğü için rahat kavradı
Gulfem07 Kardelen42 onemli olan sutunuz var mı?Benim oglum 13 gunluk oldu bugun 2 3 gundur ilk defa bu kadar cekisteirerek emdi ama sut gelmeyince BIRAKti.Bende göğüs ucum yok diye her şeyi denedik en sonunda kendiliğinden aldı.
Kavala_kurabis Kardelen42 enjektörun uç kısmını kesip çekme aparatını tersten tak göğsüne daha iyi yerleşip vakumlamasi içindi sanırım
Cagansen Elektrikli süt sağma makinası alın bi göğsümde uç yoktu ilk zamanlar çok uğraştım önce makinayla sağıyordum sonra emziriyordum