cansu0655 Kızımın bebekken ensesinin biraz daha üstü yattığı yerde saçları dökülmüştü şimdi 13 aylık orası da uzadı ama sürekli pitrak gibi oluyor karışıyor yani yün gibi oluyor ama sadece orası uzadıkça geçer dedim geçmedi ne yapmam lazım sadece orayı kesmeyi bile düşünüyorum tüm saçı ipek gibi orası pitrak sürekli kabarık yeni yıkasam bile düzelmiyor tariyorum düzelmiyor yani ne yapmam lazım uzadıkça düzelir mi
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU cansu0655 benim oğlumun saçı da bir nevi böyle ama daha yumuşak üstler ipek gibi altı biraz karışık 😂 çünkü altını babası kesip düzeltmişti herhalde ondan oldu.
Burkiyyy cansu0655 maşllah çok tatlı . Aslında. Benim tavsiyem tüm saçı kesin sıfıra yada 1 numaraya vurun düzelir . Benim oğlumun da arka kısmı öyle idi tüm saçı keşsnce birlikte çıktı . Zaten bebeklerde saç uzaması daha kolay uzar en azından yaza kadar ❤️
tubasd cansu0655 saçın bazı kısımları ince telli bazı kısımları kalın telli olabiliyor belki öyledir diğer saçlarda biraz kakinlastikca dengelenir inşaallah
cansu0655 Sabahın köründe derdim kızımın saçları çünkü ben tararken de acımasın diye uğraşıyorum gözümün bebeği elimden geleni yapıyorum ama kesmek de istemiyorum çünkü sadece orası kel kalacak ve uzaması hep kısa olcak tamam zamanla düzeltirim belki ama başka çözümü vardır belki
cansu0655 Normalde bu kadar kabarık değil sabah olduğu için bu kadar ama durum bu kendi üst tarafı Saçını da koydum
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU cansu0655 kolay tarama spreyleri var temiz içerikli ondan alıp kullansanız işe yarar mı acaba
SeverusSnape cansu0655 ay çok tatlı ya ahahahah 🫶🥹 Buraya çok çok az saç kremi sürmeyi deneyebilirsiniz diplere gelmemesine dikkat ederek. Fakat ben görüntüye bayıldım, enseden bi tane kokulu kokulu öpesim geldi.🥹
cansu0655 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU aslında yıkayınca falan normalde de tarıyorum dikkat de ediyorum belki düzelir diye ama yıkayınca bile bu görüntü öyle söyleyeyim bu şekilde duruyor
SeverusSnape cansu0655 uzadıkça bu görüntü değişecektir, biraz daha uzadığında kesebilirsiniz bence uçlarını. Uyurken minik bir tokayla toplayabilirsiniz veya toplanabilecek kadarsa. O da karışmasını önler.🩷
cansu0655 SeverusSnape çok tuhaf şekilde topluyorum o zaman da karışıyor hani tarıyorum ama hiçbir işe yaramıyor orda kabarık yün gibi duruyor 😅 bende uzasın diye bekliyorum inşallah düzelir