Zuhalnehir aynı kaderi paylaşıyoruz 🤦🏼♀️ Benimde sağ büyük sol küçük kaldı ucu küçüktü bebeğim tam kavrayamadı yarıldı acıdan emziremedim. Sonra da mastit oldu süt çekildi ama ondaki süt diğerine geldi maşallah kocaman oldu 🤣 emzirme bitince o büyük olan sarkarsa asıl o zaman daha fena 🤦🏼♀️