Merhaba. Oğlum 10 gün sonra 1 yaşına giriyor. Ek gıdaya başladık başlayalı zar zor yemek yediriyorum. Yedirdiğim yemekler hep püre şeklinde. Kaşıkla verdiğimde taneli ne olursa geri tükürüyor. Ama eline verip yediğinde katı olan şeyleri yiyebiliyor. Yemek dediğimde bikaç kez ısırıp sıkılınca bırakıyor karnı doyana kadar yemiyor yani. Bu konuda ne yapmam gerekiyor gerçekten çok üzülüyorum