Sizbilirsiniz kanamalarıö hep akşam oldu o yüzden devlet acile giderdim bakarlardı ilgilenirlerdi sonra iyi bi riskli gebelik dr buldum iyi bi hastane ayarladım doğum için daha sonrası için iyi bi uzman çocuk dr allahın izniyle tedbir bizden takdir allahtan her gittiğim dr derdi bu bebek inat ve sizi oynatıyor resmen hiç bi problem yok şuanda öyle aşırı inat bi bebek o kadar inat ki 9 ay yüzünü göstermedi 😅 yani dr güven rahat ol