zeynep06alperen Kızlar 29 yaşındayım gece kalktım bogazlarımın biraz üstü şiş agrıda var kaba kulakmı oluyo geçireniniz varmı bu yaşta
bittercikolata__ zeynep06alperen belki boğaz enfeksiyonudur. Ben küçükken geçirdim çok şişti boğazım var aşırı ağrıyordu yemek bile yiyemiyordum ağlıyordum resmen. Evinizde adaçayı varsa ondan için bir kaç gün yoksa ıhlamur kaynatın içine bal atıp için iyi gelecektir .
zeynep06alperen mamabear_ hiç bişeyim çok çünkü nr bogaz agrısı ne kulal agrısı gittim doktora kan alındı kaba kulak dedi doktor
mihramomm1 Küçükken geçirmiştim ben de boğazımdan kulagima vuruyordu ağrısı boğazım cok şişti bide ingilizce öğretmenim vardı o da olmuştu 30 yaşında falandı o zaman 🤷🏻♀️🥺Geçmiş olsun 🙏🏻
mamabear_ zeynep06alperen ay geçmiş olsun ben küçükken geçirmiştim kulağa vuruyor ağrısı ama yetişkinlikte nasıl bilmiyorum