Ecemmm34
Ecemmm34 fiziksel bi sağlık sorunu yoksa, genetik olarak geç konuşma yoksa zamanı geldiğinde konuşur.
Yine de dikkat etmeniz , gozlemlemeniz güzel olur.
Ekranda uzun sure kalmasın , kısıtlı zaman verin ekran için, eğer veriyorsanız.
Evde bulunduğu ortamda çokça iletişim kurmaya, konuşmaya, oyun oynamaya ve kitap okumaya çalışın. Bunları bebeğinize birlikte eğlenceli şekilde yapın.
Ayna karşısında taklitler, ses çıkarmalar, şarkılar söyleyin. Zamanı değerlendirme açısından da güzel etkinlikler yapın.
Evde sorumluluk verin, ozguveni gelişsin. Gelişim bir bütündür, bi gelişim alanı olumlu ilerlerken diğerleri de olumlu etkilenir.
Ayni zamanda gelişimde bir gelişim alanı bi dönem çok aktif iken diğer gelişim alanı duraksayabilir. Ama bi süre sonra atağa gecebiliri. Moralinizi bozmayın. Sakin olun ve bebeginizle her anın tadını çıkartın 🌸
Sağlıkla büyüsün evlatlarımız 🌸
Okul öncesi öğretmeni ve bir anne olarak yazdım hic endise etmeyin . Öyle bi durum varsa ileriki yaşlarda daha net ortaya çıkar. Sadece konuşmaya bakarak otizm olmaz.