Phtc Kızlar tam kan sayımında bebeğimin trombosit oranı çok yüksek çıktı, testi tekraladık yine çok yüksek, konuyla ilgili deneyimi olan anneler varsa yardımcı olabilirler mi?nasıl bir yol izlediniz bu durumu yaşayan anneler?