gizemzumraa Arkadaslar bebegim 4 aylık geceleri hala gaz sancısı oluyor kendini götürüp getiriyor o sekilde cıkartıyor bu yuzden uykusu bölündügü de oluyor ne zaman bitecek bebegi böyle olan var mı yada bu konu hakkında fikri olan
annekadin21 gizemzumraa bizimde öyle. Bana doktorum dis tomurcuklanma atağı bu dedi. Bu dönem aktif gaz olmaz dedi
Bsmdg gizemzumraa benimkide o şekilde yapıyor özellikle sabaha karşı. Üst gazını emzirdikten sonra çıkartamadığımda çok yapıyor sanki