Bebeğim 40 günlük. Bazen uyurken kusuyor ve boğazına kaçıyor. Ben kustuğunu görünce hemen yan çeviriyorum ağzını silip kucağıma alıp veya olduğu yerde sırtına pıt pıt yapıyorum.
Dün kayınvalidemin kucağındaydı sırtüstü şekilde tutarken kustu. Aa kustu filan dedi ama hiç hareket yok hala sırt üstü tutuyor. Sonra boğazına kaçtı tabi ki öksürmeye başladı. Kadında hala hareket yok. Koşup hemen ben yan çevirdim dik pozisyona getirdim.
Bana dediği şey korkma annesi ya bir şey olmaz.
Nasıl bir şey olmaz ya bebeğim orda ne halde.
Ben mi yanlış düşünüyorum siz ne yapıyorsunuz kusunca? Durup bekleyelim öksüre öksüre çıkarsın mı yani.