090721 Merhaba hanımlar bebeğim 1 yaşında sizler yemek yedirirken nasıl bir çözüm buluyorsunuz ekrandan uzak kalması için?
Tunaveannesi16 090721 bebeğim şuan 15 aylık bugüne kadar hiç ekran açmadım. Şarkı söylüyorum şarkı açıyorum telefondan ama telefon ekranı kapalı durur. Oyun oynayarak yemek yediriyorum ve genel olarak birlikte yiyoruz. Bizi yemek yerken görünce oda hemen gelip yiyor. Çok ısrar edince üstüne düşünce geri tepiyor bence sakince eğlenerek oynayarak yemek yedirilmeli. Ve sizde yanında bir şeyler yiyin sizi görünce oda yiyecektir bence.
evremoz 090721 7 aylığız, ben tuvalete gidince kıyamet kopuyor ağlamaya basliyor bari orada rahat edeyim bi lüksüm o olsun diye aciyordum ama şu siralar büyülenmiş gibi ekrana bakiyor seslenince de asla dönüp bana bakmiyor diye açmamaya karar.verdim. umarim artik emekler de pesimden gelir her yere benimle
ebrarglnr Ben konuşuyorum şarkı söylüyorum ve yemek yemezkende mama sandalyesinde vakit geçiriyorum eline meyve veriyorum
Husnur 1 yaşında Ekran yok ama aşırı hasta ve huysuz hiç bir şey yemediği için bikaç defa malesef açtık ilaç içmedi gerekiryordu çünkü onun dışında onun önüne de tabak koyuyorum o bana yediriyor ben ona o şekilde anlaşıyoruz bazen inadı tutuyor yemek istemiyor içecek içmeyi çok seviyor bende bardağa çorba koyup onu içiriyorum
Zamnsz Tunaveannesi16 evet aynisini yapiyorum 090721 birde ek olarak mama sandelyesi surekli yemek odasinda tv olmayinca sarkilarla ucak geliyorla karnini doyuruyorum bide surekli bizle oturur bizden once veya bizden sonra vermemeye dikkat ediyorum
Hilal9 15 aylık evde asla ekran yok yemek yemeyecekse keyfi bilir asla ona yesin diye açamam acıkınca zaten yer evde otizmli çocugum var zaten ekran tamamen yasak
tazemom1 Karmom yani sizde hangisi mevcut hem tv hem telefon ikisine de mi bağımlı Özellikle telefonla yemek yeme akışkanlığı çok zor aşılıyor. Eğer telefon bağımlılığı fazlaysa bir süre sizinde evde telefonla oynamamız gerekir telefonu görmemesi çok önemli
Yagmurer 090721 benim bebeğimde 12buçuk aylık huysuzluk yaptığında eline oyuncak kitap leğen kepçe falan böyle oyalanacak şeyler veriyorum öyle deniyorum ama inatla da yemediğinde zorlamıyorum
Mavigokyuzu Oğlumla sohbet ediyoruz havadan sudan hikyeler uyduruyorum kafadan, kitap okuyarak yiyor bazen de
Faydogan 090721 ekran zaten hayatımızda hiç olmadığı için yemek yerkende yok, evde o uyanıkken tv hiç açılmıyor. Yemek yemesi içinde verilmemesini tavsiye ederim yemiyorsa yemesin illaki yiyecek ekranla dikkati dağıtılarak ağzına bir şeyler koymak fayda değil uzun vadede zarar verir
bsrazz 090721 genelde ilgiisini çekecek kitaplardan getiriyorum hem yediriyorm hem okuyorum çenem asla durmuyo ilgisini başka yerlere çekiyorum😅 iki yaşına girecek bebegm ek gıdaya başladgmzdan beri böyle ilerliyorum yoksa yemiyo hiç
Mnli 090721 14 aylık daha ekranı görmedi görmediği için talep de etmiyor doğal olarak yemekte ben önüne yiyebileceği bir şey koyuyorum o onu yerken ben de yedirmek istediğimi veriyorum ama benim kızım zaten çok çok az yiyor en son 1 yaş kontrolünde daha 8 kilo olmamıştı takmıyorum 😅 (biraz takıyorum da yapacak bir şey yok)
agustosta Mnli yiyebileceği derken? Ay biz de 1 yaş ve yemiyor çıldırıcam yemiyor doktor sen önüne koy diyor her şekilde koyuyorum yok. Mesela salata yuvarlak diliyorum minik diliyorum uzun diliyorum ama yok dogrudan aşagı atıyor. Siz neyi ne sekilde veriyorsunuz acaba?
Mnli agustosta ben her şeyi veriyorum zaten blw ile başladık ama yemediği için ben de desteklemeye başladım mesela yiyeceğini bildiğim şeyler var üzüm çilek gronola muz şeftali gibi bunları onun önüne koyuyorum her öğünde üzümü dik ikiye bölmek lazım onu atlamayın ben çileği falan da çabuk bitirmesin diye önüne minik minik koyuyorum o onu ağzına götürürken mesela ben püre çorba (böyle diyorum çünkü çorbaları püreden hafif sulu yapıyorum yedirmek daha kolay olsun diye) ya da yoğurt ağzına atıyorum bu arada pankeki makarnayı falan da kendi yer yer dediğim çok az yiyor zaten yarısı yerlere çocuğu mama sandalyesi ile duşa soktum kaç kere her öğünden sonra mutfak yerleri siliniyor
Birdunyabircennetannesi 090721 Oğlum 3 yaşında kısıtlı ekran izliyor Ama hiçbir zaman yemek yedirirken açmadım Hipnoz olup yiyeceğine aç kalmalı Tamamen kesin acıkınca mecbur yiyecektir