Arkadaşlar sezeryan oldum kırkım çıkmadan bir hafta önce kanamam tamamen kesildi kırkım çıktıktan 2 gün sonra tekrar azar azar kanamalar oldu ve 3 gündür devam ediyor acaba adet mi oluyorum yoksa endişe etmeli miyim fikri olan herkesten yardım istiyorum