Sukrannnn Arkadaşlar dün kaynanam kızın hiç ayaklarının üstüne basmıyo dedi kundak yapmamı söyledi kızım iki aylık sizinkiler ne zaman bastı ayağının üstüne?
Defnedilan34 Sukrannnn 2 aylık bebek ayak üstüne basmaz tabi gücü kuvveti yok dik durmaya zaten okadarcik bebeği bastırma ayağının üstüne zamanla başar kuvvet verir
Mrs_Sunshine Sukrannnn Her bebek farklıdır ama benim oğlum 2 aylıkken ayağının üstünde duruyordu. Ama çok zararlı diye 1 2 saniye tutuyordum hevesini alsin diye
Misskokulum Sukrannnn oğlum nerdeyse 4 aylık olacak hala basmıyor çünkü ayakları henüz onu taşıyacak kadar gelişmedi 2 ay çok çok erken bi zaman
Alieymen65solin Sukrannnn yaa çok küçük benim kızım 4 aylıktı yavaş yavaş basıyodu şimdide oğlum 1 aylık şimdiden basıyo her çocuğun gücü kuvetti farklı takmayın kafanızı ☺️
Srfrff Sukrannnn iki aylık basmasın zaten ayaklarının üatüne bacakları yamulur zamanı gelince basar merak etmeyin saha çok küçük
Minikbezelyem87 Sukrannnn bu durum her bebekte farklıdır benim kızım 2 aylık basıyodu arkadaşın bebeği 4 aylıkdı basmaya başladı endişelenmeyin bence zamanı gelince basıcaktır ama içiniz rahat değilse doktor kontrolünde doktorunuza danışın 🙏🏻
ElmaliTurtamm Sukrannnn walla benim kaynana diyodu bi iki aylıkken Ete bastırırlar ayağı ozaman tez basarmış üstüne 😃😃 benim kızımada istemesemde aynını yaptı artık aksilikmidir çocuğun basçağımı varmış ne basıverdi üstüne sanki benim inadıma 😃