urazinannesiiiiii Kızlar merhaba burun ameliyatı olalı 2 ay olcak nerdeyse 10 gündür falan kemer yerinde hafif bi kemer gibi şişlik var kemik gibi de sert baya doktora sordum ödem geçecek dedi ama aklıma takılıyor yaşayan var mı ?