edali30 Hayırlı geceler, 12 aylık kizim yaklasik 2 ay kadar önce atesli havale gecirdi ve bugün yine ateşi çıktı suan 37.8lerde ne yapacagimi bilemiyorum ilac vermek istiyorum eşim biraz daha beklememi söylüyor yine aynı seyler olacak diye ödüm kopuyor hastaneye goturmem gerekir mi yukselmesini beklemek sacma olmaz mi 😢😢
Linama edali30 benim de Kızzım geçirdi ama 37.8 ateş değil canım getirsen de saymazlar ama Kontrol et 38.7 yi geçmesin
Husnur Havale geçirdiğini nasıl anlıyorsunuz benim kide iki gündür ateşli 38 ilk gün en fazla 38,2 oldu bu arada doktorumla sürekli iletişimdeyim calpol dolven veriyorum dönüşümlü dün 39,2 oldu acile gittik iğne yaptılar çok şükür bugün bişeyi yok