Merhaba anneler;
1 ocakta kızımı aniden tansiyonumun yükselmesi sebebiyle 37+5 te sezaryenle kucağıma aldım. Kontrole gittiğimde yüzüm bacaklarım çok şişmişti ve tansiyonum yükseliyordu doktorum hemen doğuma almak zorunda kaldı.
29 yaşındayım ve o güne kadar hep düşük tansiyonum vardı. Daha önce hiç yükselmemişti hatta 12 ye 8 bile olmazdı hep daha düşüktü. Ama doğumdan sonra tansiyonum hep yükselmeye başladı. Hatta dün ölçtüğümde büyük 15 buçuğa küçük 11 e çıkmıştı. Benzer şeyler yaşayan ya da bu konuda bilgisi olan var mı?