39 haftaya girmiş bulunmaktayııımm 😑 ve eşim birazdan iş sebebiyle Kıbrıs için yola çıkacak Çarşamba günü akşama gelecek inşallah. Eşim ordayken doğuma girmek istemiyorum her gün kızımla konuşuyorum babanı bekle diye 🤲 cuma günü kontrolüm vardı doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi. Eşim gitmeyebilirim diyor ama geleceğimiz için bu iş eğitiminin ne kadar önemli olduğunu gitmesi gerektiğinin de farkındayım engel olmak istemiyorum. İnşallah kızım da babasını bekler 🤲 bu süreci nasıl rahat geçirebilirim bana dua edin kızlar eşim olmadan doğuma girmek istemiyorum 😥