Kızlar merhaba oğlum suanda 14 aylık muhtemelen 20 aylık olduğunda çalışmaya başlayacağım. Sorum şu hem çalışıp hem de bebeğini gündüz bakımevine ya da kreşe yollayan anneler var mı özellikler oğlumla denk dönemlerde çocuğunu yollayan annelerim süreç nasıl oluyor bebekler zorluk çekiyor mu rica etsem bana bilgi verebilir misiniz?