Kızlar 27 yaşındayım bu yaşıma kdr sivilce derdim hiç olmadı ter temizdi yüzüm lakin 2 aydır mahvoldu önce alnımda çıktı 1 ay geçmedi onlar geçmeden yanagımda çıktı git gide arttı mahvoldu yüzüm iltihaplı değil kırmızı değil böyle sivilce çıkar izi kalır ya o şekilde ben tiroitten şüphelendim thyromazol kullandıktan 10 gün sonra böyle oldu ama doktorum sivilce yapmaz dedi cildiyeye gitcem artık güzellik merkezinde leke tedavisi yosun peeling falan dünüyorum yaptıranlar varmı