ayfercalskn61 Kızlar crp yüksek çıktı 85 idrar yolu enfeksiyon var 1 hafta doktor zimaks verdi düşmüştü ateşi bugün tekrar çıktı yarın kontrol de bakacaktık dün akşamdan peri ateşi var ne olur yazın varmı bu duruma kalan
Mrlince ayfercalskn61 bizim en yüksek 56 simdiye kadar bidaha olmaz inşallah 4 gun hastanede yattık serumlarla düşmüştü crpsi şimdi iyi sizinki dahada yuksek yatis nasil yapilmadi anlmadim