Huma_kus34 Mygirlmybaby avrupa yakısındamısın anadolumu ben andolu tarafındayım ansızın değişti hava ürktücü aklıma hersey gelıyo dualarımı okudum allaha emanetiz🙁
Linama Mygirlmybaby evet Bi anda değişti ama korkmayın sadece hastalıktan korunun şuan biz fena hastayız eşim dai
Linama Huma_kus34 Mygirlmybaby sakın korkmayın bu akşam şimsek ve sessiz elektrik olcak yarında yağışlı Allahın izniyle hiç bişey olmaz ❤️
kimbumadam Mygirlmybaby geliyor gelmekte olan .. rüzgar , gök gürültüsü Gündüz olsaydı kahvemi alıp beklerdim ama Gece olunca korku salıyor bana da
pasaklisinkukuli Huma_kus34 kızlar tipik donbahar havası sıcak havanın aniden soğuması kaynaklı gmkgürültüsü saganak dolu rüzgar olması cok normal aklınıza başka nşye kötü şeyşer getiriyorsunjz
Huma_kus34 Linama ınsallah olmaz allahtan eşim evde yoksa yatamazdım nebılıyım akla artık hersey gelıyo dünyanın sonuna dogru gıdıyoruz allahım korosun 🥲
Linama kimbumadam size bir sır veriyim mi eğer yağmur yağarsa dileğiniz varsa dua edin aslında korkutucu değil hayırlı olucak bişey
kubra00k Biz dışardaydık akşam . Çok üşüdümmm. Eve geldik cidden baktım pencereler açıktı rüzgar evin içinden geçiyor. Heryeri kapattım. Battaniyeleri çıkardım. Dikkat edelim hasta olmayalım
dorukdemir3 Bende tekim hiç korkmam korkmayın yatın uyuyun şimşek ve yağış sesi beni rahatlatır çocuğuna da onu aşıladım bak ne güzel şimşek çakıyor ben çok seviyorum die oda hiç korkmaz artık kış geldi olması gereken hava bu
Eyllebr dorukdemir3 ne güzel bende tam tersi Şimşek’den korkarım çocuğumda benden gördüğünü ögrenıyır oda korkuyor
mervekzly Bende çok ürküyorum çok ışıklı rabbim korusun yapmır berekettir maşaAllah güzel yapıyor avrupadayıö bende 🥹🤲🏼
Laden Mygirlmybaby hiç korkmayın. Günler öncesinden söylenmişti zaten böyle olacağı. Perşembe tekrar ısınacak deniyor hatta. Yorganıma sarılıp yatmayı özlemişim çok huzurluyum şuan😂