yaramaz3 Öyle oluyor maalesef. Benimde kızım 3-4 aylıkken başlamıştı sinir bozucu şekilde dökülüyordu 7 aylık olmaya doğru azaldı. Şuan 11 aylık o dökülenler çıktı yavaş yavaş uzuyor oda oda zaman alıyor ve seyreldi yani saçlarım o dökülmeden sonra tabi. Şuan eskisi gibi güzel değil saçlarım