seydaeymen tabak hiç almadım, wee baby silikon kaşıklar oldukça iyi, uzun süre onları kullandım, daha sonra normal tatlı kaşığına geçtik, birkaç tane uzun kollu mama önlüğü almanız yeterli, mama sandalyesi ilk ay için çok gerekli değil ama ilerleyen aylarda çok işinize yarar, kolay temizlenebilir bir sandalye olmasına dikkat edin, döke saça yiyorlar uzunca bir süre, bir de kaşık vb. şeyleri yıkamak için temiz içerikli bir yıkama deterjanı alabilirsiniz, bir de ikeanın buharda pişirme aparatı işe yarıyor