Bebeğim 8 aylık şuan 1 ay önce bronşit oldu geçmişti fakat şuan yine hırlama ve burun tıkanıklığı var bronşit olduğunda eve hava makinesi almıştık hava veriyordum aspiratörle burnunu temizliyordum ama hep tahriş oldu burnu ve çok ağladı aspiratör harici yapabileceğimiz birşey varmı biri nane yağı damlat yastığına demişti bu gibi şeyler burun tıkanıklığı için iyimi ?