yagizaliiii ben bi danışmanlık aldım kızım meme mama ilerliyor ama meme çok zayıftı, ilk gün yeşil uygulama üzerinden yiyip içilmesi gereken şeyleri yazdı, emzirme destek sistemine geçin dedi, her emzirme sonrası sağın dedi bir de. Yani zaten çocuk bütün gün durmuyor su içemiyorum yeri geliyor. Bunları yapabilirseniz zaten dinleniyorsunuz demektir ve süt sorunu yaşamazsınız. Bol vakit ister tek başına yapılacak şey değil. cevap bile vermedim, verdiğim paraya yazık oldu.yani bi çay tarifi yazmıştı içinde Bi ben yokum