Kbranazli32 2 yaş aşısı bir çok çocukta yan etki oluyormuş. Bizde yaşadık. Aşının ertesi günü çocuğun aşı olan bacağı diğer bacağının 1 buçuk katı kalınlığında oldu, şişti yani bayağı. Korktuk doktora götürdük aşı alerji yapmış olabilir veya içindeki etken maddeden kaynaklı enfekte reaksiyonu göstermiş olabilir dedi. Krem verdi geçti. Sizde götürün isterseniz