Canım anneler çok kötüyüm 3 günden beri illet çıban yüzünden mahvoldum. Biraz iltihap aktı ama herhangi bir rahatlama olmadı yeri ateş gibi kızarık ve semsert oturup kalkarken feci acıyor yarına randevu aldım cildiyeden ama yaşayan var mı nasıl bir yol izlediğinizi merak ettim ve bu 2 ay önce bir daha olmuştu aynı şekilde