Kdz Beni kınamayın ama sezeryan sonrası normal doğum neden olmuyor ki çok merak ediyorum ve nedenini bilmiyorum 😂
Biranabirbebeli Kdz oluyor bal gibi kim demiş ki arkadaşım dahil bir çok kişi yaptı ve yapıyor hala ama herkes yapamaz herhalde
Kdz Biranabirbebeli normal doğum yapmayı çok istemiştim ama olmadı sezeryan oldum normal doğumu hala çok merak ediyorum normal doğum yapsaydım en azından sütüm hemen gelirdi ne güzel o sancıyı acıyı ağrıyı çekmek isterdim
civcivannesiii Kdz ssvd = Sezaryen sonrası vajinal doğum Her doktor yapmıyor diye biliyorum ama oluyor olmuyor diye birşey yok
neva211234 Kdz normal doğum yaptım süt üçüncü gün geldi bunlara inanmayın ya, sizin ve bebeğinizin sağlığı için o an hangisi iyiyse o olmalı
Linama Kdz doğum şekline göre değil süt canım. Malesef ki arkadaşım normal doğum yaptı sütü gelmedi ben sezeryan yaptım hemen geldi
Kdz neva211234 evet öyle tabi bebeğim iri olduğu için normal doguramazdim zaten omuzu kolu çıkma kalıcı hasar verme riski vardı
Anonim18 Kdz aman yok kız bende sezeryan yaptım hemencecik geldi hatta taş gibi olmuştu ebelerde şaşırmıştı😂
Kdz Anonim18 ya ne kadar güzel benim gelmedi gerçi bebek de emmedi hiç inmedi süt sagma makinayla ne kadar olursa herkesi öyle zannediyorum bende