Summmmm Bir post daha açmıştım ama kimse görmedi. Dün gece de ateşlenmisti sabaha kadar bir şekilde idare ettim sabah uyandığımda bir baktım burnu kanamis acile götürdüm. Boğazında yaralar var dedi. Gün içinde iyiydi ama şimdi yine ateşi çıkıyor.
aven Summmmm bebeginiz kac aylik kulaktan olcup 38,5 uzeri cikiyorsa atesi var demektir calpol verdiniz mi yada tüm disaridan mudahalelere ragmen dusmuyorsa acile gidip fitil kullanmaniz gerekebilir
SeverusSnape Summmmm polikliniğe götürün, bir çocuk doktoru görsün ve daha detaylı kontrol etsin. Bizim yönlendirmemiz doğru ve sağlıklı olmaz. Geçmiş olsun.
kuzeytobaby Summmmm burun kanaması için bir şey söylemedi mi ? Ilık duş aldırın, ılık kompleks yapın alnına koltuk altına kasıklarına, calpol dolven dönüşümlü verin, çorabına limon sıkıp giydirin. Aklıma bunlar geldi.. İki üç saatte bir de kontrol edin ateşini.
evdekianne Doktora götürün serum taksın burnu kanadı dıyorsunuz yüksek atestir Allah göstermesin havale geçirir
Summmmm evdekianne şuan tekrar doktora götürme imkanım yok ateşi düşmüştü şimdi tekrar çıkmaya başladı
Summmmm aven 11 aylık olacak bir kaç gün sonra koltuk altı 38.7 şuan. İlaç vermedim ne kadar vereyim bilemedim duş falan aldırıp düşürmeye çalıştım ama düşmüyor
Summmmm kimbumadam ya sprey vericem dedi antibiyotiğe gerek yok dedi ama eczaneye gittiğimde antibiyotik de yazmış anlamadım bende çocuk doktoruna sormadan kullanmak istemedim antibiyotigi
Mavigokyuzu Doktora götürdüğünüzde ateşin sebebi olarak bir hadtalik söylenmedi mı, ilaç verdiler mi? Ateşi kontrol altında tutmak için yöntem söylemediler mi
Nacafa Summmmm hastaneye dahi götürmeyeceginiz çocuğu niye doğurdunuz? Hastaneye gitmek için neyi bekliyorsunuz havale geçirmesini falan mı
aven Summmmm bence acile bir gidin inatcı gorunuyor ateş koltuk altinda 38 ve uzeri ateş demektir ya o riske atmayın doktor size ne kadar vermeniz gerektigini soyler zaten beklemeyin bence benim bebegimde bugun 11 aylik oldu calpol icin olcek olarak 3,5 cc yazmisti receteye
112canan112 Summmmm kilosunun yarısı kadar ml vereceksiniz yani atıyorum bebeğiniz 10 kilo ise 5 ml calpol vereceksiniz.. ayrıca 38 üzeri ateşlerde ılık duş değil soğuk uygulama yapılır 38in altına düşünce ılık duş aldırılır.. eğer calpol sonrası ateş düşmezse 4 saat sonra dolven vereceksiniz onu da yine 10 kilo üzerinden örnek veriyorum 3 ml vereceksiniz.. geçmiş olsun 🌼
kimbumadam Summmmm boğazda yara varsa genelde veriyolar o yüzden sordum Ne yazmışlar ? Zimaks vermişlerdi bize 6 aylıktı, boğazı kıpkırmızı demişti doktor 2 güne geçmişti
Summmmm kuzeytobaby hayır tekrar olursa hemen getir dedi sadece ama köyde yaşıyorum ve tek başımayım çok korkuyorum inşallah olmaz
Mavigokyuzu Ateşi 38cin üzerine çıktı ise ilaç gerekli, çocuğunuzun ayına ve kilosuna göre calpolu vermelisiniz
Summmmm kimbumadam dencol, clovunat bir de apirex vermiş. Çocuğum biraz alerjik bı çocuk daha önce yanlış ilaç yüzünden sorunlar yaşadık o yüzden tedirginim kullanmaya.
Elizia14 Ilık bi duş aldırın kanına da baktırın kaka testi çiş testi enfeksiyona karşı bilinmesi gere k neyin ateş yaptıgı bence
evdekianne Antibiyotiği başlayın korkmayın bogazkarı yara olmuş antibiyotiksiz geçmez calpol döllen 4 saat arayla 1 tatlı kaşığı verin çapraz ateş duçüsürücü
kuzeytobaby Nacafa ne kadar düşüncesizsiniz. Kadın iki aşağıda yazmış neden olduğunu. Ne oldu madalya mı taktılar şimdi sana ?
Summmmm Nacafa siz kafayı yemişsiniz. Zaten sabah götürdüm. Doktorun verdiği ilaçlar içime sinmedi çünkü antibiyotiğe gerek yok dediği halde antibiyotik de yazmış. Daha önce de yanlış ilaç verdikleri için günlerce mahfoldu çocuğum bilip bilmeden ne sallıyosunuz ya bı gidin Allah aşkına. Şuanda tekrar hastaneye gidemem çünkü köyde yaşıyorum eşim görevde. Ben neyle uğraşıyorum. Siz bana ne acıklatıyosunuz Allahinizdan bulun.
ceycey3554 Calpol verin çocuk acile gitmediniz mi ilaç kullanabilirsiniz soğuk kompres ılık duş ayağının altına limonla masaj ateş düşürebilir bir de çorba, meyva vs yedirin bağışıklığı artsın
Summmmm ceycey3554 acile gittim sabah ama ilaçlardan emin olamadım duş aldirdim bir sürü şey yaptım ama calpol vericem
Summmmm aven ben hep kendim düşürmeye çalıştım. İlac vermedim yani doktor da ateş düşürücü yazmış ama yan etkisinden korktum açıkçası ama şimdi calpol vereceğim.