Merhaba hanımlar benim oğlum 2 günlükken yoğum bakım da yattı 1 ay boyunca ama ben her gün belli bir saatlerde görüp karnını doyurabiliyordum orada ki düzeni önce anne göğsünde emzirme sonra biberonda benim sütüm oluyordu onu veriyordum çıkınca da öyle yapmaya devam ettim ama süt yetişmeyince mama vermeye başladım şimdi mamayı kestim sadece anne sütüne devam ediyoruz. Mama kesmem de şöyle meme reddi yaşadık tamamen reddetmemesi için mamayı kesmem gerekiyordu ama 2 yaşına kadar emzirme için sizler nasıl bir şey önenirsiniz arada geceleri hep aynı saatlerde isteksizlik yapıyor bunun için bi çözümü olan fikri olan varmı