ftmkerem Hangi korseyi tercih ettiniz ve günde ne kadar takabildiniz 28. Günümüz hala düzenli kullanamıyorum
minikailem01 ftmkerem ben sezeryan oldum ikinci gün taktim kancalı karın için olanlardan aldim zamanla kanca atladim ben korseyle daha rahat oturup kalkıyordum şükür karnim o kadar kalmadi
ftmkerem minikailem01 yaa maşallah ben normal doğum yaptım benimki de kancalı ama yanlış beden mi aldım anlamadım takınca rahmim çıkacakmış gibi hissettim ilk günler takamadımmbi de rahat edemedim hiç oturup kalkarken emzirirken
minikailem01 ftmkerem benim karnimda dikislerim olunca korseli kendimi daha rahat hissettim dik durduruyordu beni