İlk defa bugün ısırma,vurma ve saç çekme olayıyla karşılaştım. Kızımla banyo yaptık ve eşim gece geldiği için kızımla uyumak istedim. Ama yatağa yattık vurmaya ısırmaya ve saçımı çekmeye başladı. Güzelce uyanmama rağmen defalarca devam etti. Sustum arkamı döndüm uyuyormuş gibi yaptım ama yok çocuk çıldırmış gibiydi. Yatarken elinde telefon vardı müzik açıktı. Yani elimde ne zaman telefon görse bütün işi bırakıp yanına geliyor. Ne yaptığıma bakıyor. Telefon bağımlısı mı olmuş. Yoksa başka bir sebep mi var anlamadım. Odada bırakıp başka odaya gidip ağladım o da geldi ağladı. Dışarı çıktık hadi diyorum araba geçiyor yok bana mısın demiyor. Az da dışarda sinir hastası oldum. Anlamıyorum bir benim çocuğum mu böyle. Vuruyor ses etmiyorum devam ediyor. Nasıl davranacağımı da bilmiyorum. Bana bir akıl verin akıl sağlığımı kaybedicem yoksa