Merhaba benim oğlum 3 yaşında ve tek çocuk. Dışarı çıkınca zaman zaman normal oynarken zaman zaman çok hareketli ve parkta piknikte vs yabancılardan hiç korkmuyor hiç çekinmiyor çok rahat yanlarına gidip masalarına oturuyor. Bunu yakın çevrem sürekli eleştiriyor yani gerçekten bu kadar kötü bir şey mi ? Sürekli gözüm onda zaten yanlız değil bende her zaman peşindeyim ama koşup gidip başka banktaki insanların yanına oturuyor🙄 artık herkesin saçma sapan yorumlarına sinir olmaya başladım .. acaba bir psikoloğa götürmeli miyim yoksa bu yaş grubunda normal mi bu ?