esilaeyl 11 günlük bebeğim var ve muğlada yaşıyoruz çok sıcak olduğu için klimayı açıyoruz sizce sorun olur mu klimayı açan başkası var mı
aryabebek473_ esilaeyl bende actım unutmaki bebekler sıcaktan hasta olur termometre al mesela oda sıcaklığında 25 derece gayet uygun yeterken klima direk vurmasın çocuğa
gezegenruhum esilaeyl Selam Antalya da 4 mevsim klima kullanıyoruz . Klima bakımınızı iyi yaptırdığınız sürece , hava temizliği için cihaz kullandığınız sürece bir sorun yasamazsınız
shd48 esilaeyl marmariste yaşıyorum geçen sene ağustos sonunda yaptim ve hep 26 27 de çalıştırdım yoksa hemen isilik oluyolar ama buhar makineside kullaniyodum ki havayı kurutmasjn diye
pancakesever Mayısta doğum yaptım o zaman bile açıyorduk bebeğin tam üstüne gelmeyecek şekildeyse sıkıntı olmaz bence
EbruBoluKaya Fethiye de yaşıyoruz Kasım doğumlu bebeğim ilk günden beri klima açık ilk zamanlar sıcaktaydı şimdi soğuk ayarda üstüne vurmayacak şekilde ayarlıyorum bir sıkıntı yaşamadık şükür 10,5 aylığız
TulayGeriDon esilaeyl kapıyı açık tut. Veya pencereyi. Klimayı direk üzerinize alma. Serinliği gelecek şekilde başka tarafa baksın