bebekkerem
Merhaba sırf konuya yorum yapmak için kayıt oldum :) bizde aynı durumu oğlum bir yaşındayken test yaptırdığımızda yaşamıştık. Neu evet bağışıklık ile ilgili bir değer ancak bu yas cocuklarda düşük görünüyor zaten dedi doktorumuz. Büyüdükçe bu değer yükselecek dedi zaten dediği gibi oldu. Şimdi oğlum 2,5 yaşında ve bu değer normale döndü. Yani şuan dert etmeniz gereken bir durum yok içiniz rahat olsun. Anne sütü bağışıklık için zaten birebir şuan emiyorsa hiç bir sorun olmayacaktır.