Gecen hafta carsamba gunu aksami en son emzirmemi yapip aniden kesme karari aldim gece beslenmesini daha once kesmistim. Persembe ve cuma gunu inanilmaz agrim ve goguslerin tas gibi oldugu elimle sagim yaptin rahatlatcak sekilde cok degil. Cumartesi ve pazar hic sagma yapmadim goguslerim hala sis ge agri var ama o 2 gunluk agri kesinlikle yok . Yani bence kestiginizde 2-3 gun azar miktarda sagip goguslerinizi rahatlatin sonra ztn agrinin azaldigini goreceksiniz.