7 sene Muhasebe işi ile uğraştım işletme mezunuyum
Sonra oğlum doğdu ve onun hastalığı ile beş yıl çalışmadım
Oğlumu kaybedince çalışmak istedim oyalanmak için
Ama muhasebe yapamazdım
Aklım gelip gidiyordu
Eşimle başladım
Ofisinde icra dosyalarını takip etmeye başladım
İşi öğrendim derken bari adalet okuyayım dedim
Adalet bölümünü okudum ve üç yıl eşimle çalıştım
Sonra iki evladım oldu
Evdeyim
Üç ayrı bölüm okudum
İşletme
Halkla ilişkiler önlisans
Adalet önlisans
Ve evdeyim
Çalışmak çok istiyorum lakin çocuklar küçük
Bakacak kimsem yok
Ve ihmal etmek istemiyorum onları
Zaten yeterince yoruluyorum
Çalışmayı en çok okb rahatsızlığım sebebiyle istiyorum. Çalışsam evden çıksam bu takıntılarımı daha kolay yeneceğim eminim
Çalışan ve çocuğuna annesi bakanlara özeniyorum
Annem asla bakmadı bakmaz