Kızlar bebeğim 2 aydır resmen bana yapışık geziyor çünkü abartmıyorum 7/24 göğsümde bazen geceleri sırf göğsümde uyumak istediği için sabah kadar ayakta duruyor ve ağlıyor. Gündüzleri ise göğsümün kapalı
Durmasına izin vermiyor. Emzik niyetine beni istiyor. Emdiğinden değil sadece göğsümde durmak istiyor ve bu benim hayatımı çok kısıtlıyor. Bazen ne iş ne yemek yapabiliyorum ne de lavaboya gidebiliyorum. Hele geceleri sırf emmek ve göğsüm ağzında durmasını istediği için zırt pırt uyanıyor. Şu an 17 ay 12 günlük 18 aylık olunca emmeyi bıraktırmayı düşünüyorum. Sorum şu; emzirmeyi bıraktıktan sonra bu gece zırt pırt uyanması biter mi ? Sabaha kadar uyanmadan uyur mu ? Nasıl olur ? Tecrübe edenler yazarsa sevinirim. 😊😊😊