Merhaba benim iki oğlumda da çıktı. İlk oğlum ameliyat olmak zorunda kaldı kasıktan girip kanalı birleştiriyorlar tekrardan su fıtığı olmuyor. İkinci oğlum da daha küçük 7 aylık kontrollere gidiyoruz eğer bir yaşına kadar geçmezse oda ameliyat olacak. Ama genellikle duyduğum bir yaşa kadar düzeldiği umarım ikinci bebeğimde geçer ameliyat olmak zorunda kalmayız. Çok geçmiş olsun 🙏