Aslii123 muhtemelen bu yüzdendir maalesef tamamlayana kadar sabretmek gerekiyor. Ben ne olduğunu bir türlü çözememiştim ağrısı mı var derdim ama ağrı kesicinin faydası olmazdı gündüz çok uyuyor der azaltırdım yine faydası olmazdı. Ne zamanki dişler tamamlandı o zaman kendiliğinden düzene girdi.
Gece beslenmesi varsa onun da etkisi olabilir ama diş döneminde kesilebilir mi bilmiyorum