Ozumce Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin size ❤️ Bu forumda gıybet, kaynana, koca muhabbeti daha çok seviliyor ben bunu anladım zaten. Tek derdimiz kaynanamızın yaptıkları, kocamızın söyledikleri olsa keşke... Ama bir şekilde sıkıntılardan geçiyoruz. Ben de kötü şeyler yaşadım. Yaşıyorum da. Bitmiş gitmişim gibi hissediyorum. Berbat hissettiğim günler var. Bi adım ileri iki adım geri atıyorum. Nazara mı geliyoruz diyorum ben de sizin gibi düşünüyorum sürekli. İnanın ben de kadın doğuma gitmekten nefret ettim. Ameliyat olursam kötü sorunlara yol açarsa diye çok korkuyorum. Kadın olmak hiç kolay değil 😔😔